Cristi AGATIE

Marți, 28 Noiembrie, 2006

Hop si io!

Filed under: Carnati pe varza — agatie @ 9:42 am

Iaca si io cu blogul. Sa nu raman ultimul. Ciudat, dar faza asta cu „romanul s-a nascut poet” e cum nu se poate mai adevarata. Eliberat parca de constrangerile foii de hartie, romanul si-a dat drumul pe net. Norocul nostru e ca nu s-a nascut doar poet, ci pe deasupra mai e si cititor de bloguri. D’aia ma bag si io, poate iese ceva.  O privire aruncata in top 10 bloguri la wordpress este edificatoare: noua sunt bloguri romanesti. La fel si la sectiunea „Fastest Growing” (daca e vreun fan Pruteanu prin jur, fuck off, asta e blogul meu), sase din sapte sunt ale noastre. Concurenta mare, dom’le.

Nu va asteptati la lucrari grele (Kafka, frate – licenta Guerilla) si nici macar dese (sunt un lenes notoriu). Daca ma mananca degetele, va bag in seama, daca nu, nu si cu asta basta. Sa nu avem discutii mai tarziu.

Domeniile nu conteaza, romanii se pricep la orice, nu doar la criticat si la fotbal, cum pretind rautaciosii. Iar eu sunt un roman demn de numele asta, din toate punctele de vedere.

Daca vreti sa comentati, bine, daca nu, iarasi bine, nu va asteptati la cine stie ce atentie din partea mea. Asta e coltul meu si eu sunt dictator aici. Tot ce scriu, scriu ca sa ma simt eu bine si putin imi pasa de ce credeti voi. Daca voi cobori de pe soclul meu pentru a va raspunde o voi face numai in cazurile exceptionale, in care interlocutorii mei dovedesc urme clare de ratiune, iar problema necesita interventia geniului meu de moderator.

Deci, cum spuneam, citi-m-ati!

9 comentarii »

  1. […] De ce blogurile au succes? Pentru că oamenii îşi conving prietenii să îşi facă şi ei. Am fost şi eu convins la început şi apoi am început să îi conving pe alţii. Azi e rândul lui Cristi Agatie să facă primii paşi. Bravo dude şi să ai cerneală suficientă […]

    Pingback de » Noi bloggeri - Ionuţ Popa — Marți, 28 Noiembrie, 2006 @ 2:46 pm | Răspunde

  2. salut!
    bafta multa si te voi citi in fiecare zi, chiar daca stiu ca-ti sint antipatic. bai, cita antipatie am produs in it-ul bastinas…

    Comentariu de Cristi Roman — Marți, 28 Noiembrie, 2006 @ 3:35 pm | Răspunde

  3. Na belea! Toti isi face blog, are timp romanii nene. La munca ba, nu la dat cu commentul!

    Comentariu de Radu Iordache — Marți, 28 Noiembrie, 2006 @ 3:35 pm | Răspunde

  4. Bravo, mister ! frumos, ti-ai creat blog … cum zicea si amicu’ Stefan, daca e acelasi pe care-l stim amandoi, nu esti ultimul ce si-a „tatuat” blog …ar fi interesant sa adaugi si niste reclama pe acest blog, sa gasesti niste sponsori … hahaha; deformatie profesionala, de !
    Save the world, but save yourself first!

    Paula

    Comentariu de Paula — Marți, 28 Noiembrie, 2006 @ 3:40 pm | Răspunde

  5. iordacheeeeee nu esti focusat

    Comentariu de Stefan — Marți, 28 Noiembrie, 2006 @ 4:03 pm | Răspunde

  6. Bai Cristi nu-mi mai cenzura posturile. 😀

    Comentariu de Andrei — Marți, 28 Noiembrie, 2006 @ 7:27 pm | Răspunde

  7. hellcome 😀

    Comentariu de yanush — Marți, 28 Noiembrie, 2006 @ 9:05 pm | Răspunde

  8. Stefane, scuze, eram pe Macro. Si mi s-a ars si o lampa…

    Comentariu de Radu Iordache — Marți, 28 Noiembrie, 2006 @ 9:27 pm | Răspunde

  9. Hua, bloagarilor

    Usual pig ©

    Comentariu de PigBrother — Marți, 28 Noiembrie, 2006 @ 9:54 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

