Cristi AGATIE

Miercuri, 29 Noiembrie, 2006

Amanam salvarea lumii, injuram Politia

Filed under: Carnati pe varza,Save The World — agatie @ 12:29 pm

mdea… era de asteptat. Pauza s-a prelungit, planurile s-au racit. Amanam salvarea lumii pana la noi ordine. Cine naiba salveaza lumea in pragul sarbatorilor? Abia mai rasuflam dintre stivele de carnaciori, fripturici, sorici mai gros sau mai subtire, caltabos si tot ce se mai pune pe langa, adica licorile de diferite culori, arome si tarii. PigBrother, ai grija, vin vremuri grele. Mai nou, pana si crocodilii se mananca ;))

Sorbind din aceasta binecuvantata cana de cafea, pe langa acordurile Tiamat (Divided), in cap mi se invalmasesc tot felul de ganduri.  Ma enerveaza cele mai neastamparate, legate de iminenta dare in folosinta a modificarilor la Codul Rutier, asa ca le prind de urechi si le dau drumul aici, sa le fac de rusine de fata cu cei 400 de vizitatori mai mult sau mai putini unici.

Ca rutierist indragostit de batrana mea Mazda, fireste ca-mi vine greu sa-mi dezlipesc picioarele de pe pedale, si ceea ce vor sa ne bage pe gat legiuitorii din tara asta, in cardasie cu Politia Rutiera, nu poate decat sa mi se para strigator la ceriu. Desigur ca si la ei trebuie ca exista un project manager care trebuie sa-si justifice masina de serviciu cu sofer si girofar, altfel nu-mi explic de ce au simtit baietii nevoia sa adauge prevederi aberante la un Cod Rutier si asa destul de bulversant. Trecand peste controversata prevedere de a astepta politistul in masina, cu mainile pe volan, la fel ca in Vestul Salbatic, nu pot sa nu remarc lipsa logicii unor prevederi. Aruncand un ochi aici, vad cu surprindere ca nu imi mai pierd permisul daca trec pe rosu sau uit sa dau prioritate pietonilor sau masinilor (in afara cazului in care nu provoc astfel un accident), in schimb am pus-o daca nu respect un cacacios de indicator de obligare (sa zicem, obligatoriu inainte). In alta situatie, daca conduc masina prietenei si ma opreste politia dupa ce am baut o bere, eu nu patesc nimic (amenda, puncte, bla bla, hai sa zicem 30 de zile fara permis), in schimb duduia risca intre 6 luni si 2 ani de puscarie pentru ca mi-a incredintat masina in conditiile in care stia ca am baut… hm, baieti, daca vreti sa scapati de prietenele/nevestele/prietenii incomode/incomozi, stiti ce aveti de facut (lasa-mi, dom’ne, basca!…) :))).

Am incredere totusi in spiritul negociator al romanului (dupa cum va spuneam, eu ma simt cat se poate de roman), care sigur se va descurca mult mai bine acum, de cand agentii de circulatie au fost re-transformati in casieri cu chitantier. Cat e amenda? ah, 3 milioane? Lasa, bai, nu mai taia chitanta, ia de colea un milion si noi sa fim sanantosi, ca uite ce se repede spre noi Craciunul, Amin.

3 comentarii »

  1. Nu zici rau’ce zici…ideea e ca noul cod rutier se anunta o mare porcarie care o sa usture buzunarul romanului si o sa-l mareasca pe cel al sectoristului de comun care o sa te opreasca binevoitor, tu in trecere fiind, sa-ti indice ruta cea buna cica, soptind-ti la ureche:” Tocmai te-am fotografiat cum ai depasit viteza te asteptam la carciuma din comuna sa vedem ce putem face…!!! Ca vorba aceea trebuie sa-si termine si el viloaca’…

    Comentariu de Claudiu — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 7:19 pm | Răspunde

  2. tiamat? frumos…ai fost la concert, acum, de curind? preferatul meu ramine wildhoney.

    Comentariu de Cristi Roman — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 8:24 pm | Răspunde

  3. nu, l-am ratat, cum am ratat si avionul care trebuia sa ma duca in State in aceeasi zi :)))

    Comentariu de Agatie — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 8:27 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

