Cristi AGATIE

Miercuri, 29 Noiembrie, 2006

amestecate

Filed under: Carnati pe varza — agatie @ 12:17 am

Bai, ce-ti e si cu fenomenul asta… Ete, blog. Scrii doua trei cuvinte, acolo, dai la cativa prieteni un link si, ce zici tu? – hopa!… 400 de hituri. Bai sa fie, ajunge sa ti se urce la cap, stii? Locul 7 in topul blogurilor romanesti de pe WordPress, cu primul post ajungand pe locul 2 in topul posturilor, si asta in prima zi de joaca… Ma rog, nu ma astept sa se mentina mult acolo, lumea e curioasa la inceput apoi, daca nu e bagata in seama cum se intampla pe alte bloguri, isi strange jucariile si te lasa cu traficul in tarana…

Dragi prieteni care m-ati ajutat sa ajung aici, daca va multumesc frumos pentru tot ce ati facut pentru mine, ma mai cititi si maine?

6 comentarii »

  1. eu ce sa mai zic, ca am spart piata cu „biserica la romani”…….daca tu la 9 comments ai 400 hituri, eu oare cite am la 124 comments ptr. o singura stire?

    Comentariu de Cristi Roman — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 2:01 am | Răspunde

  2. calmati-va ca poate nu sunt hit-uri unice, mai aveti pana la tolo.ro

    Comentariu de Stefan — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 9:54 am | Răspunde

  3. ma, nush cat de unice sunt, da’ daca intru si ies de oricate ori nu se intampla nimic in blog stats, ca altfel doar asta as face toata ziua :D. Sa le ia draq, pana la urma, noi sa fim sanantosi si sa bem o tuica fiarta, ca s-a facut cainoasa vremea afara.

    Comentariu de Agatie — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 10:24 am | Răspunde

  4. stefan, eu nici macar n-am vorbit de hit-uri unice, evident ca nu e vorba de asa ceva. stefan, tu….nimic?

    Comentariu de Cristi Roman — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 11:06 am | Răspunde

  5. tuica fiarta… miam miam

    Comentariu de cosminaionita — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 11:15 am | Răspunde

  6. Aha, so you are alive,man…..si in continuare amator de tuica fiarta..Good>

    Comentariu de LucitaBonita — Vineri, 1 Decembrie, 2006 @ 8:23 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

