Cristi AGATIE

Miercuri, 29 Noiembrie, 2006

Not the blogspot you think you are…

Filed under: Fără categorie — agatie @ 7:33 pm

M-am bucurat ca un copil ieri vazand cum creste numarul de cititori ca broasca din poveste… Fiind o pacoste curioasa din fire, astazi am experimentat ceva mai mult cu wordpress-ul (ma refer la sreviciul de hosting si nu la softul in sine, care prezinta facilitati avansate) si am fost crunt dezamagit sa-i gasesc imediat limitele. Dintre acestea, cel mai tare ma deranjeaza fobia de scripturi a serviciului wordpress.com, care te obliga sa-ti iei adio de la orice sistem de contorizare a traficului recunoscut la noi (trafic.ro sau monitor.neogen.ro). Colac peste pupaza, cu toate masurile lor de siguranta („we run dozens of servers in two datacenters (Dallas and San Diego) with instant copies of all your data and uploads in each. This allows us to serve your blog very quickly, and also if something catastrophic were to happen, like California falling into the ocean or Dallas being hit by a meteor, your blog would be okay” – dupa cum se lauda baietii) , blogul meu a fost offline cateva zeci de minute in aceasta seara. Deja ceva pute si ma gandesc serios sa schimb serviciul, sau sa ma orientez catre o solutie de hosting platita. Nu am multi prieteni/cunostinte care folosesc serviciul de blogging al wordpress, dar mi-ar placea sa stiu care sunt nemultumirile altor utilizatori ai acestui serviciu, sau daca au gasit metode pentru depasirea limitarilor de care s-au lovit, la randul lor.

8 comentarii »

  1. Bai mie imi place WordPress pe domeniu si hosting cumparate.
    Baga si pluginul asta: http://markjaquith.wordpress.com/2006/10/31/subscribe-to-comments-21-feature-and-fix-requests/ sa ne anunte si pe noi cand se posteaza un reply acolo unde am comentat, ca pe forum.

    Comentariu de Andrei — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 7:52 pm | Răspunde

  2. Bai, nu’s asa de avansat… Nu am nimic impotriva lui wordpress 2.0.5 (la software in sine ma refer), ci la serviciul de hosting de pe wordpress.com. Versiunea asta de pe wordpress.com nu permite adaugarea de pluginuri, sau nu stiu eu pe ce trebuie sa apas. Dar poti foarte bine sa subscrii la fluxul RSS pentru comentarii.

    Comentariu de Agatie — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 7:56 pm | Răspunde

  3. Pe nici un serviciu de blogging gratuit nu prea poti baga pluginuri noi.
    Una la mana, nu risca rularea de cod neverificat, si doi la mana risca stabilitatea platformei. WordPress.com ruleaza WordPress MU, versiunea multiuser, care e si mai limitata la capitolul pluginuri.

    Oricum, daca te linisteste cumva, WordPress.com e cel mai bun serviciu moka. Daca vrei pe bani, TypePad sau hosting +domeniu.

    Comentariu de PigBrother — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 8:15 pm | Răspunde

  4. eu sint ok cu blogger beta al meu. mi-a permis multe experimente care ma ajuta enorm in scopurile mele marunte.

    Comentariu de Cristi Roman — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 8:23 pm | Răspunde

  5. Mda, de RSS am uitat. Tocmai eu, mare fan RSS… :))

    Comentariu de Andrei — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 8:29 pm | Răspunde

  6. http://faq.wordpress.com/2006/07/28/can-i-have-a-statcounter-on-my-blog/
    Eu folosesc sitemeter şi sunt mulţumit de detalii.

    Comentariu de stefantalpalaru — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 10:04 pm | Răspunde

  7. thanx, l-am pus si io. merge, o vreme, dar tot nu renunt la ideea de a apela la o solutie de hosting dedicata…

    Comentariu de Agatie — Miercuri, 29 Noiembrie, 2006 @ 11:54 pm | Răspunde

  8. WordPress este el limitat, dar pare să-şi extindă limitele relativ repejor. În sensul că se introduc la scurt timp noi facilităţi/teme/widgets. Un singur lucru îmi lipseşte. Flexibilitatea scrierii (adăugarii) propriului template ca la Blogger.

    Şi apropo de downtimes. There will be many 😀

    Comentariu de Nyana — Sâmbătă, 2 Decembrie, 2006 @ 5:44 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

