Cristi AGATIE

Joi, 30 Noiembrie, 2006

La multi ani, andreilor si andrelelor!

Filed under: Carnati pe varza — agatie @ 12:12 pm

Mare sfant Andrei asta… Ma rog, nu am io o idee prea exacta despre ce a facut maret in viata, ca nu sunt prea dus la biserica, dar sigur s-a remarcat cu ceva in fata sefilor, ca prea se inghesuie lumea sa-si boteze copiii dupa el. Daca ma iau dupa ce scrie aici, nu inteleg mare lucru (pe atunci nu cred ca se vorbea romaneste, iar traducerea este peste nivelul meu de intelegere), dar sigur a avut o viata zbuciumata, plus un comportament antisocial, motiv pentru care oamenii nu l-au prea avut la inima. Ca si Hristos, a sfarsit pe cruce, dar cu capul in jos de data aceasta. Probabil de aici i se trage. In fine, daca ma intrebi pe mine, e preferabil sa raman anonim si sa-mi sorb linistit cafeaua ca si pana acum. Si nu am nici o indoiala ca lumea isi va boteza in continuare copiii dupa numele meu, no matter what.

11 comentarii »

  1. Din cate stiu este cel care a crestinat Tracia, ma rog, prinzi tu ideea 😀

    Comentariu de PigBrother — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 1:00 pm | Răspunde

  2. Aparent se pare ca e protectorul Romaniei

    Comentariu de Stefan — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 1:03 pm | Răspunde

  3. Stefan, in cazul asta nu ma mira nimic :)))

    Comentariu de Agatie — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 1:34 pm | Răspunde

  4. Recunoaste ca spui prostii despre Sf. Andrei si chiar daca nu sunt maestra in ale bisericii, nefiind dusa pe-acolo, nu ma pot retine sa nu te atentionez sa ramai la … cafeaua ta savurata fara mine si la scrisul adorat, fara insa a te lega de treburi incifrate si tulburi ca acestea ( sfinti, vietile lor …) caci nimeni nu ne poate lamuri vreodata care-i adevarul.
    Stim doar ca unii dintre noi purtam nume care zice-se au apartinut unor sfinti si asta ar trebui sa ne induca motivul de sarbatoare, daca nu cumva si asta este tot un mod de a fi manevrati prin orice mijloace( nu s-a stabilit inca legatura dintre biserica si publicitate, aceste zile de „sfinti” indemnandu-ne in a da buzna in magazine, pentru cumpararea de cadouri )…
    In esenta amandoua spun : cumpara !? fiindca simplul La multi ani ! nu ne mai satisface.

    Comentariu de Paula — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 2:56 pm | Răspunde

  5. Paula, viata este mult prea serioasa si asa. O zi ca asta este prilej de relaxare si bucurie, nu de solemnitate. Fie-mi iertata tentativa de blasfemie (de catre cei care considera ca asta reprezinta postul meu), dar eu nu simt nevoia sa iau lucrurile atat de in serios. Biserica, ai caror sfinti au fost atat de persecutati, rastigniti, omorati cu pietre samd, a rastignit, spanzurat, ars pe rug, la randul ei, o multime de oameni nevinovati. Asa ca da-mi voie sa raman la parerea mea.

    Comentariu de Agatie — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 3:10 pm | Răspunde

  6. Slava Domnului ca mai avem, inca, dreptul la opinie … O sa incerc sa fac asa cum spui, sa consider ziua asta un motiv de bucurie, caci am un Andrei acasa …
    Sa bem, deci !

    Comentariu de Paula — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 3:44 pm | Răspunde

  7. La multi ani!, in cazul acesta, daca mai era nevoie (vezi si titlul postului). Sa curga sampania!!!

    Comentariu de Agatie — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 3:47 pm | Răspunde

  8. Hop si io! dar nu inainte de ura „La multi ani” pentru cei sarbatoriti azi.

    Comentariu de Cristi Roman — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 4:03 pm | Răspunde

  9. La multi multi aniiiiiiiishori zic si eu inainte a a-mi incepe alocutziunea mea cea neinsemnata …
    esti cam „rezervat” cand vorbesti despre „sfintzi”/sfintenie/sfintire/nume sfinte .. din puctul meu de vedere nu schitezi neaparat o blasfemie , ci mai mult un indiferentism anticipat fata de tainele religioase … sunt multe lucruri pe care nici eu nu mi le explic , chiar daca spre deosebire de tine nu sunt , sau cel putin nu obisnuiam sa fiu „nedusa la biserica”…
    imi place parte cu advertising-ul a paulei hehe .. it might be true

    Comentariu de princessita — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 8:48 pm | Răspunde

  10. Cei cu Andrei/Andreea ar trebui să ştie de unde vine numele ăsta (implicit eu). Restul, fără întrebări dintr-ăstea. Să vă bucuraţi de încă o zi când vi se face cinste 🙂

    Comentariu de Andrei — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 9:04 pm | Răspunde

  11. Mai unul aici, Paula! :))

    Comentariu de Andrei — Joi, 30 Noiembrie, 2006 @ 9:05 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

