Cristi AGATIE

Duminică, 3 Decembrie, 2006

To Be Or Not To Be… Welcome

Filed under: Carnati pe varza,Save The World — agatie @ 3:33 pm

Oficial, am inceput serviciul. Oh, thank God, prima zi de munca s-a nimerit sa fie libera, la fel ca si urmatoarele doua si, cu toate astea, am inceput munca. E ceva in aer care ma ia de ceafa si imi suiera la ureche „ai inceput munca; maine o sa te lovesti de aceleasi probleme ca si acum o luna; mai mult, oamenii te vor privi cu suspiciune”. Pentru ca, am uitat sa precizez, maine ma intorc acolo de unde, cu o luna in urma, imi luam ramas bun.

Nu m-am obosit niciodata sa explic motivele demisiei mele si nici acum nu simt nevoia sa explic motivele intoarcerii. A fost ceva care m-a entuziasmat in directia asta, in afara rugamintilor (care au existat inca din momentul in care mi-am depus demisia, deci nu le pot credita ca metoda de convingere). Dar maine voi da nas in nas cu realitatea si am o strangere de inima care zdruncina entuziasmul initial. Iar acum imi pun o gramada de intrebari. Era mai bine sa nu-mi fi dat demisisa, in the first place? Sau daca tot am facut-o, era mai bine sa accept prima propunere, aceea de a intra in PR? Voi fi judecat pentru plecare sau pentru intoarcere? Cat de severi vor fi judecatorii mei?

11 comentarii »

  1. „…mai mult, oamenii te vor privi cu suspiciune”.
    You’re drunk, bubby. De fapt, pentru unii nu ai plecat deloc.

    Comentariu de PigBrother — Duminică, 3 Decembrie, 2006 @ 4:11 pm | Răspunde

  2. Eu eram absolut convins ca te vei reintoarce. Tinind cont de anumite discutii avute intre 4 ochi….n-am nici un comentariu de facut.
    Bafta!

    Comentariu de Cristi Roman — Duminică, 3 Decembrie, 2006 @ 10:18 pm | Răspunde

  3. M-ai lasat masca … Asa cum te cunosc, as fi jurat ca NU te vei reintoarce in veci acolo ! Nu te (re)cunosc … si este peste puterea mea de intelegere; insa nici nu vreau sa te judec, alegerile ne apartin, in totalitate… Sper doar ca ai facut o alegere fara a fi constrans, altfel lectiile care ni se repeta sunt mult mai dureroase si nu cred ca asta iti doresti… sa repeti istoria. Ce anume te-ar fi putut aduce inapoi … ma intreb insa, poate ca imi vei spune vreodata, ce declick s-a produs, pentru a intelege natura umana, altfel decat o stiam pana acum … In rest … s-auzim de bine !?

    Comentariu de Paula — Luni, 4 Decembrie, 2006 @ 12:02 pm | Răspunde

  4. Probabil ca multi nu te vor intelege, si probabil ca multi te vor judeca ptr nehotararea ta. In timp ce in fata unora vei fi acelasi, in fata altora vei parea unul care scuipa si apoi linge, e expresie cam urata, dar in acelasi timp adevarata.

    In ce priveste parerea mea, nu pot sa te judec, atata vreme cat nu stiu care au fost motivele reale ptr care ai plecat, si nici cele ptr care te intorci. Nu imi permit sa ma dau cu parerea in acesta privinta ptr ca in definitiv si la urma urmei, nu este nimic mai mult decat un job. Multi oameni uita sa priveasca omul din spatele acelui job, si il judeca in functie de asta. Rong, nu trebuie uitat omul, pana la urma este ceea ce conteaza.

    Oricum situatia la XPC tinde sa devina o telenovela fara final, si sa fiu sincer una de tot rasul, nu prin situatia in sine, ci prin penibilul publicitatii care se face.

    Man, ce sa zic … multa bafta si spor la treaba, ptr ca probabil ai destula 😉

    Comentariu de ice4you — Luni, 4 Decembrie, 2006 @ 3:48 pm | Răspunde

  5. „15% din salariu”

    Sa treci pe la casierie nepoate!

    Comentariu de Cetateanul turmentat — Luni, 4 Decembrie, 2006 @ 4:20 pm | Răspunde

  6. Bai am ras de dimineata cand am vazut pe forum anuntul lui Cristi Roman cum n-am mai ras de cand ai trecut prin geam. Bai, pe cuvantul meu.. nu de faptul ca te-ai intors la noi, ca stiam ca urmeaza sa se intample asta de ceva timp, ci pentru ca anuntul a fost facut de Cristi Roman. Bai! Am ras cu lacrimi…
    Daca pana acum intram pe forumul revistei pentru a vedea ce spun cititorii despre articole/revista acum mai am un motiv: posturile lui Cristi Roman. Bai, Am ras cu lacrimi la propriu!

    Si nu-i corect bai Cristi, nu-i corect! „Demisia” lui trebuia sa o anunti tu pe forum, ca asa-i in telenovele. :)) Hai bafta, ca poate bate National in seara asta pe Dinamo sa mai aiba si Steaua sanse la campionat. 😀

    Comentariu de Andrei — Luni, 4 Decembrie, 2006 @ 8:02 pm | Răspunde

  7. Reintoarcerea asta a ta la vechiul job sigur nu te face fericit, deci, daca nu-ti bati seful tot degeaba !!!:-)

    Comentariu de Claudiu — Marți, 5 Decembrie, 2006 @ 2:44 pm | Răspunde

  8. Pentru sefii care ar putea citi comentariul lui Claudiu: sunt fericit, stati linistiti :)))

    Comentariu de Agatie — Marți, 5 Decembrie, 2006 @ 2:58 pm | Răspunde

  9. andrei, chiar ma bucuri ca intri ptr mine pe forum. asa fac multi. mersi.

    Comentariu de cristi roman — Marți, 5 Decembrie, 2006 @ 3:56 pm | Răspunde

  10. si uite ca n-ai avut bafta. lasa ca vedeti voi cu craiova, duminica….glumesc, nu tin cu nimeni.

    Comentariu de cristi roman — Marți, 5 Decembrie, 2006 @ 3:58 pm | Răspunde

  11. haide ma, noua poti sa ne spui cu cine tii…

    Comentariu de Andrei — Marți, 5 Decembrie, 2006 @ 8:23 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

