Cristi AGATIE

Luni, 18 Decembrie, 2006

Good bye, AMD

Filed under: Carnati pe varza,IT&C — agatie @ 9:22 pm

Nu stiu cat de prinsi sunteti de mersul lucrurilor in IT (probabil ca daca va pierdeti timpul aici, sunteti), dar de ceva vreme AMD o cam da de gard. Sunt cu atat mai ofticat de asta cu cat mi-am luat un procesor Athlon 64 X2 cu o saptamana inainte ca preturile sa scada la jumatate, in semn de recunoastere a valorii in raport cu concurenta. Ei bine, astazi am avut ocazia sa pun mana pe-un Core 2 Duo de la Intel, care va reprezenta un binemeritat upgrade de Craciun pentru sistemul de acasa.

Ca sa nu ma rup in modestie, trebuie sa recunosc ca nu am pus mana pe el pur si simplu, ci l-am castigat in lupta dreapta la volanul unui monopost de Formula 1 (virtual, desigur). Am lasat in urma mea cadavrele confratilor de la Chip si de la PC Magazine. Yes! XtremPC rules, iar uneori se si vede :D. Daca sunteti curiosi, va astept maine pe xpc.ro sa cititi si restul povestii.

Asadar, good bye, AMD. Athlon 64 X2, cu tot cu placa de baza corespunzatoare, get out! Make way to the new Conroe. Sunt sigur ca nu-mi va parea rau. God damn it! – si am fost fan AMD… Cat de greu este sa pastrezi un client multumit.

6 comentarii »

  1. Te urasc. Numai eu trebuie sa merg la toate pocnitorile de prezentari si conferinte.
    Not fair! 😀

    Comentariu de PigBrother — Luni, 18 Decembrie, 2006 @ 9:48 pm | Răspunde

  2. :))))

    Comentariu de Agatie — Luni, 18 Decembrie, 2006 @ 9:53 pm | Răspunde

  3. ah…..si liviu ce zice?

    Comentariu de Cristi Roman — Marți, 19 Decembrie, 2006 @ 12:32 am | Răspunde

  4. Ideea de baza este aceea ca, desi mi-as putea trage un upgrade aproape oricand, si desi trebuie sa recunosc ca AMD o cam trage de par de la CURoe incoace, am ramas pe un sistem powered by AMD ATHLON X2. Motivele ar fi acelea ca pe AM2 nu este chiar atat de rau, eu unul bineinteles ca am stat pana cand pretul a scazut la un sfert (spre deosebire de alti entuziasti 😀 ) si per ansamblu este o platforma decenta, care se descurca foarte bine. Nu ma declar deloc un fan AMD, desi trebuie sa recunosc ca i-am preferat. Motivul ar fi raportul foarte bun pret/performanta, desi o data cu X2 (la inceput si multa vreme dupa) au cam facut praf acest raport, motivele vremii fiind acelea ca Intel fugise prin boscheti, insa marketingul foarte bun a facut ca 4 ani la rand sa se vanda niste procesoare depasite la toate capitolele.
    Core intradevar este o platforma a timpurilor noastre, insa acum e clar, trendul va fi ceva de genul „care are mai multe coruri in procesor e tatic”, la ce quad si etc coruri se anunta.

    Uatever, avand in vedere ca l-ai primit moka, adica na ma rog, ai luptat pt. el, iti doresc sa ai parte 😉

    Comentariu de ice4you — Joi, 21 Decembrie, 2006 @ 8:03 am | Răspunde

  5. P.S. Daca te rog, mai editeaza si tu pe ici pe colo textul de mai sus, ca am postat cu ochii lipiti de somn, si o seringa cu cafea infipta direct in vena 😀
    Multam fin !

    Comentariu de ice4you — Joi, 21 Decembrie, 2006 @ 8:06 am | Răspunde

  6. Multam, Ice. mai editai. magulit ca m-ai comentat inainte de cafeaua regulamentara :D.

    Comentariu de Agatie — Joi, 21 Decembrie, 2006 @ 9:24 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

