Cristi AGATIE

Duminică, 31 Decembrie, 2006

Ultimele aberatii pe 2006

Filed under: Carnati pe varza — agatie @ 2:09 am

Poate ca v-ati obisnuit cumva cu absenta mea dar, vorba cantecului („insa ochiu’nchis afara, inauntru se deschide”) eu sunt treaz si veghez. Ma rog, treaz este un termen relativ, sa nu intram in amanunte, sa zicem ca este cel mai placut aspect al „spiritului sarbatorilor”.

Si, ca veni vorba, trec rapid peste spanzurarea lui saddam, iminenta penetrare a romanilor in ue si chiar traditionalul platou de craciun (sa ma ierte fratele porc – hic!), ca sa ajung la esenta (in viziune proprie) a ceea ce semenii mei numesc (parca le vad sclipitul ochilor si zambetul tamp al buzelor) spiritul Craciunului si, prin extrapolare, spiritul sarbatorilor.

Bai frate, ma lasi cu spiritul asta? Ce-i mana pe ei in lupta? Sa se calce pe picioare la cozi? 2 ore ca la carne acum 18 ani? sa sparga juma’ de salar pe te miri ce pentru a constata acasa ca n-au luat nimic cu adevarat util? Guess what? – spiritul sarbatorilor. Sa blocheze intersectiile duminica la miezul noptii ca lunea la 8 dimineata? Acelasi spirit. Traim vremuri nebune, iar lumea a luat-o razna.

Spiritul sarbatorilor ati spus? Atata ipocrizie n-am vazut decat in serile de paste cand toti nemernicii se calca pe picioare si se injura pentru a ajunge mai repede in fata cozii la biserica. Nu este un act de credinta, ci pur si simplu bifarea in agenda a unei activitati mondene.

Las spiritul sarbatorilor sa-i patrunda pe cei care mai cred ca e suficient sa se cheme o zi „25 decembrie” sau „1 ianuarie” pentru a te umple cu sentimente inaltatoare. Mie dati-mi o zi obisnuita de lucru (preferabil vinerea, iar daca vreti sa-mi faceti o bucurie, faceti sa fie prima zi de concediu), dar scutiti-ma de spirite. Lasati-ma sa-mi fac programul dupa pofta inimii, nu ma trimiteti la cozi si nu ma obligati sa fac cadouri, chiar daca sunteti convinsi ca le meritati.

Si mai ales, nu ma bagati in seama. Nu tin sa-mi amintesc ca existati. Hai sa-mi traiti! Parerea mea!

L.E.: La multi ani! – desi eu sunt adeptul lui „putin da’ bun”

3 comentarii »

  1. LA MULTI ANI Agatie, restul lasal printre cele neintelese ! 😉

    Comentariu de ice4you — Duminică, 31 Decembrie, 2006 @ 11:10 am | Răspunde

  2. Hai la mai mare! (hic!) parerea mea

    Comentariu de pufulet — Duminică, 31 Decembrie, 2006 @ 1:49 pm | Răspunde

  3. parerea mea: asta e cel mai inspirat articol pe tema spiritului in cauza 🙂

    Comentariu de irina — Duminică, 31 Decembrie, 2006 @ 3:21 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

