Cristi AGATIE

Duminică, 21 Ianuarie, 2007

Teatru interactiv

Filed under: Wonderful Romania — agatie @ 10:19 pm

Daca as merge mai des la teatru, poate ar deveni enervant sau cel putin banal sa aduc vorba. Dar ma duc rar, asa ca pot trece asta in contul reusitelor personale. Teatrul Mic–>Teatrul Forate Mic–>Nimic, dupa cum spunea sarcastic Cristi Iacob. Ceva cu multi de 89, o colectie de texte ale mai multor „indivizi… pardon, dramaturgi”, dupa cum spunea textul piesei, pe scurt, teatru interactiv.

Faza asta cu teatrul interactiv pare sa prinda bine la tugulanii nostri. E cool sa pui mana pe tate lu’ tanti actrita, sau sa bei un pahar de sampanie pentru copii in compania actorilor (nea… n-am avut eu norocul asta…). Sa ti se puna intrebari si sa raspunzi plin de emotie cu toate onomatopeele din dotare, sperand ca ceilalti sa desluseasca cuvintele de gandurile care ti se-nvalmasesc in cap.

Mie imi place de Isabela Neamtu asta… De fapt, parca o cunosteam dintotdeauna. Ma asteptam chiar sa-mi zambeasca complice si sa ma invite la o cafea dupa piesa. Desigur, ar fi trebuit s-o refuz, maine merg la lucru, sunt om serios, whatever. Apoi mi-a picat fisa. Isabela Neamtu este vocea de la metrou. „Atentie se inchid usile…fshhh! scrshh! dreapta”. Daca as merge mai des cu metroul as fi zis ca de acolo o cunosc. Mi-am amintit apoi: o vazusem la Green Hours asta vara jucand in „The Sunshine Play”, unul dintre primele mele contacte cu teatrul underground. Faptul ca si atunci, ca si acum, actorii imi jucau  practic in poala, m-a facut s-o retin ca pe un personaj familiar, extrem de familiar. Tine figura asta, v-am mai spus.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

