Cristi AGATIE

Joi, 25 Ianuarie, 2007

Cele mai frumoase fotografii ale lui Saturn

Filed under: Space - final frontier — agatie @ 11:36 am

Nu le-am facut eu, fireste, eu fiind mult mai interesat de pamantul pe care calc decat de obiectele zburatoare. Nu in ultimul rand, mi-ar lipsi obiectul muncii, in acest caz sonda spatiala Cassini. Daca nu le schimba nimeni adresa, le puteti vedea pe news.com. Daca v-au placut dati o raita si aici, unde se bat cele mai frumoase fotografii luate de pe Marte. Courtesy NASA.

2 comentarii »

  1. awsome

    Comentariu de Dannt — Joi, 25 Ianuarie, 2007 @ 9:04 pm | Răspunde

  2. superb 🙂

    Comentariu de ice4you — Joi, 25 Ianuarie, 2007 @ 10:54 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

