Cristi AGATIE

Sâmbătă, 3 Februarie, 2007

Zboara puiule, zboara (II)

Filed under: IT&C — agatie @ 12:52 am

Sa nu cumva sa va inchipuiti ca slaba mea activitate de pe blog se datoreaza lenii. Nici pomeneala (…not!). Sunt extrem de ocupat in ultima vreme cu lectiile de zbor. Ma descurc binisor cu un Cessna 172 si ma pregatesc sa-mi iau licenta de pilot particular. Poate va intrebati (cei care ma cunoasteti) cum mi-am invins frica de avioane si m-am apucat de zbor. Well… am avut un ajutor de nadejde. Va pup, am plecat sa exersez.

13 comentarii »

  1. Deci sa inteleg ca atunci cand voi avea nevoie de un pilot ptr mica mea flota care intentionez sa o fac pana la 40 de ani, voi avea unul pe care sa ma bazez ? ok … da vezi cum faci, ca ma bate gandul da 747, astea mici imi dau fiori 😀

    Comentariu de ice4you — Sâmbătă, 3 Februarie, 2007 @ 1:50 pm | Răspunde

  2. :))) avioanele’s prea mult pentru mine. dar e fun cu un simulator. plus ca lectiile sunt extrem de bine documentate.

    Comentariu de agatie — Sâmbătă, 3 Februarie, 2007 @ 3:17 pm | Răspunde

  3. Flight Simulator X ? 😀

    Comentariu de ice4you — Duminică, 4 Februarie, 2007 @ 10:44 am | Răspunde

  4. Dar de ce se numeste postul Zboara, puiule, zboara, ca in reclama tampita la un pui congelat sau proaspat, tot aia? of! 😀

    Comentariu de Aujourd'hui — Duminică, 4 Februarie, 2007 @ 11:15 am | Răspunde

  5. 2004 mostly. X este un mare gurmand de resurse (este cel mai grosier joc pe care-l cunosc eu, ocupa nu mai putin de 16GB pe harddisk) si nu mi se pare ca aduce asa de multe lucruri in plus. Dar 2004 are lectii de zbor foarte bine explicate si detaliate pana la extrem.

    @Aujourd’hui – poate asa m-am simtit in momentul respectov, ca un pui congelat :P, sau poate pentru ca eu nu am nici o legatura cu zborul, ca si puiul in cauza, sau poate si pentru ca mai avusesem un post cu acelasi titlu, dar pe o cu totul alta tematica. Cu titlurile nu le-am avut niciodata…

    Comentariu de agatie — Duminică, 4 Februarie, 2007 @ 3:17 pm | Răspunde

  6. Pe mine unul m-a speriat cand am vazut ce cerinte ale acel mamuth ! Am tinut kit-ul pe hard o vreme, insa niciodata nu am gasit nici rabdare sa il instalez, si nici 16Gb ptr el. Oricum, din cate am inteles de la un amic de al meu, mare pasionat de simulatoare de acest gen, nu este nici foarte reusit, considerand ca la realism este sub versiunea din 2004.
    Poate vreodata o sa am vreme de el … sa imi fac singur o idee, desi batranul si credinciosul meu joystick este plin de praf, si nu stiu nici cat de capabil o mai fi 😀

    Comentariu de ice4you — Duminică, 4 Februarie, 2007 @ 8:11 pm | Răspunde

  7. iti dai seama ca pentru mine e ultima jucarie. fara doar si poate nu peste mult timp va prinde si al meu praf :D.

    Comentariu de agatie — Duminică, 4 Februarie, 2007 @ 9:42 pm | Răspunde

  8. Sau treci la Falcon 4, the daddy of all sims 🙂

    Comentariu de Pig Brother — Luni, 5 Februarie, 2007 @ 12:30 am | Răspunde

  9. Ce naiba, zboru cu gandaci, ia un 747 acolo sa vezi pilotaj, ma tot intreb cum pot pilotii sa zboare cu imensitatile alea

    Comentariu de Stefan — Luni, 5 Februarie, 2007 @ 10:05 am | Răspunde

  10. Kid, pot sa zboare pentru ca au invatat intai sa zboare cu gandaci :P. Principiile de baza sunt aceleasi, doar ca gandacul iarta mai multe incepatorilor decat un 747. Plus ca e si paguba mai mica daca ceva merge prost :))).

    Comentariu de agatie — Luni, 5 Februarie, 2007 @ 10:07 am | Răspunde

  11. O gandire sanatoasa 😀

    Comentariu de ice4you — Luni, 5 Februarie, 2007 @ 10:54 pm | Răspunde

  12. Deci eu nu-nteleg. I’m kinda…silly deci rog audienta sa nu rada. Obligatoriu. 😀 Tu chiar zbori…pe un avion adevarat, te ridici deasupra pamantului…sau joci un joc de simulare a zborului? Sunt cam dezorientata. 😀

    Comentariu de Aujourd'hui — Miercuri, 7 Februarie, 2007 @ 11:39 am | Răspunde

  13. Nu poti zbura pe un avion adevarat cu un joystick Logitech, cel putin eu nu am auzit de asa ceva. Sigur ca de un simulator este vorba.

    Comentariu de agatie — Miercuri, 7 Februarie, 2007 @ 12:21 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

