Cristi AGATIE

Sâmbătă, 10 Februarie, 2007

Lenea face pui

Filed under: IT&C — agatie @ 2:11 pm

Ca de obicei, absenta mea de pe blog in ultima vreme are o cauza. Nu neaparat nobila. De data asta cauza a fost lehamitea totala care m-a cuprins in ultima vreme, dublata de o pasiune subita pentru zborul pe simulator. Asta-i fratilor, m-a rapit vazduhul :P. Hai, si astenia de primavara :)))).

Ei, dar lehamitea are uneori un punct de saturatie, asa ca ieri am spus un nu hotarat simulatorului (stimulat si de coruperea repetata a sectorului de boot al hardului meu, gratie unei panglici IDE belite) si am instalat toata ziua la sisteme de operare. Unul dintre acestea a fost (tardiv, ar spune unii) Windows Vista.

Astazi, sunt in masura sa va zic ca XP-ul este mai bun, cel putin deocamdata. Nu zic ca, acum 4 ani, XP-ul se afla in aproximativ aceeasi situatie fata de Windows 98 si 2000. Situatia se va schimba, cu siguranta. Pana atunci, va invit sa cititi impresiile mele, destul de bine (as zice eu, cu modestie) conturate intr-un post kilometric (sper sa aveti rabdare) pe blogul de tehnologie IT Shit. Enjoy.

2 comentarii »

  1. Si…
    Zbori prin Amerika, taică? 🙂
    Scuipi pe fereastră la ei?
    Hai, Cristi, să încercăm să mai scriem si pentru cititori, nu numai pentru noi însine…
    Ce-i laba asta intelectuală din ultima vreme?

    Comentariu de Bunicu — Marți, 13 Februarie, 2007 @ 11:53 pm | Răspunde

  2. Daca cititorii astia ar da si ei macar o bere… poate as scrie si pentru ei. Pana una-alta, eu sunt singurul care face cinste, asa ca e firesc sa fiu si singurul pentru care scriu… atunci cand simt nevoia sa fac asta. no promisses, no regrets. sau, ca sa citez primul meu post, „nu va asteptati la cine stie ce atentie din partea mea. Asta e coltul meu si eu sunt dictator aici. Tot ce scriu, scriu ca sa ma simt eu bine si putin imi pasa de ce credeti voi.” Asta era disclaimer :P.

    Comentariu de agatie — Miercuri, 14 Februarie, 2007 @ 10:49 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

