Cristi AGATIE

Miercuri, 21 Februarie, 2007

Stirile de la ora 5

Filed under: Wonderful Romania — agatie @ 6:21 pm

Nu cred sa existe la televiziunile noastre o  emisiune umoristica mai reusita decat Stirile de la ora 5. Desigur, e inflatie de crime si accidente (ma intreb cum de mai constituie subiect de stiri daca se intampla cu regularitate, in fiecare zi, inscriindu-se astfel in normalitate) si, cu toate astea, sunt si episoade amuzante, daca n-ar fi tragice, respectiv tragice, daca n-ar fi comice. Toate dovedesc ca romanul este o natie aparte.

Dintre stirile tragi-comice care m-au delectat astazi pomenesc barbatul care, asezandu-se pe un carucior sa se odihneasca, s-a trezit sodomizat de osia acestuia, sau femeia care a ramas blocata in colacul de wc, inghetand de frig pana la sosirea pompierilor salvatori (am vazut termenul asta scris pe masinile de la gurile de metro, de parca ar fi si genul celalalt de pompieri, rai sau ne-salvatori). Nu in ultimul rand, m-ar fi amuzat (daca n-ar fi fost de-a dreptul tragic) stirea despre cei doi doctori argeseni care s-au batut cu instrumentarul din dotare, sub ochii perplecsi ai pacientului, pentru una dintre cele 7 sali de operatie ale spitalului.

Dar ce a pus capac la toate a fost bietul roman care, incercand sa pacaleasca un automat de schimb valutar prin lipirea bancnotei cu banda adeziva (in speranta ca o va putea ulterior extrage si reintroduce pentru o noua tranzactie), a fost pacalit de aparat, care a inghitit pretioasa bancnota cu tot cu banda „de siguranta”. Infuriat, omul a uitat ca e cu musca pe caciula si a facut reclamatie, fiind astfel prins si predat autoritatilor. Avem si noi prostii nostri, trebuie sa recunosc…

6 comentarii »

  1. Din nefericire sunt multi, aia destepti s-au dus in cele patru zari, iar noi astia care am ramas mai rasariti (iertata imi fie lipsa de modestie, dar eu unul am o parere buna despre mine ptr ca am de ce si cu ce 😛 ) ne luptam zilnic cu hoarda de prostieme care ne ia cu asalt. Acum ceva vreme am vazut un film care purta numele Idiocracy, pe cuvantul meu cred ca ne paste un viitor similar.

    Referitor stric la stirile de la ora 5 … nu cred ca mai este nimic de spus, ajunge sa incerci sa te uiti la ele.

    Comentariu de ice4you — Miercuri, 21 Februarie, 2007 @ 7:01 pm | Răspunde

  2. Stirile de la ora 5

    Dintre stirile tragi-comice care m-au delectat astazi pomenesc barbatul care, asezandu-se pe un carucior sa se odihneasca, s-a trezit sodomizat de osia acestuia, sau femeia care a ramas blocata in colacul de wc, inghetand de frig pana la sosirea pompie…

    Trackback de pligg.com — Joi, 22 Februarie, 2007 @ 3:22 pm | Răspunde

  3. Aia cu pompierii salvatori ma amuza si pe mine, probabil exista si pompieri criminali.
    O adaptare localizata cretina pentru Paramedics.

    Comentariu de Pig Brother — Duminică, 4 Martie, 2007 @ 3:49 pm | Răspunde

  4. D-le Agatie, de ce nu mai postati pe blog ? Chiar nu mai e nimic interesant de zis din partea ta ? Ai parasit XtremPC, asta inteleg. Dar sa-ti parasesti blog-ul e ca si cum ti-ai parasi copilul si/sau idealurile. Parerea mea…

    Comentariu de SoboLAN — Sâmbătă, 5 Mai, 2007 @ 5:40 pm | Răspunde

  5. SoboLAN, chiar nu mi-am inchipuit ca o sa lipseasca cuiva aberarile mele… Care incepusera sa fie din ce in ce mai lipsite de substanta, motiv pentru care am asteptat sa se adune ceva mai multa cerneala. Ei, ghinion, nu s-a adunat, timpul a trecut, blazarea a screscut si iata-ne aici. Poate voi mai scrie, dar va fi nevoie de o motivatie puternica, un impuls irezistibil, ceva. In acest moment toate in jur mi se par atat de firesti si banale, incat nu ar justifica risipa de cuvinte. …„e usor a da din gura cand nimic nu ai a spune“ , dar eu vreau sa fac mai mult decat atat.

    Comentariu de agatie — Duminică, 6 Mai, 2007 @ 10:54 am | Răspunde

  6. mda… chiar ma gandeam si eu cum de nu zice nimeni nimic

    Comentariu de madmax — Joi, 10 Mai, 2007 @ 7:36 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

