Cristi AGATIE

Miercuri, 30 Mai, 2007

De cacat coregrafia

Filed under: Carnati pe varza — agatie @ 10:11 pm

Eram convins ca n-o sa mai scriu vreodata pe blog, dar am prea multi draci ca sa-i exprim in alta parte. Fratilor, daca vreti sa va luati masina, nu cumva sa faceti prostia sa va luati Volkswagen, sau in orice caz nu Golf V. Decat daca, eventual, ati avut inainte Dacia sau cine stie ce rabla ordinara. De ce – poate v-oi spune cand mi-or mai trece dracii. 36 de pagini de motive puteti citi si pe VWForum, de departe cel mai stufos forum dedicat vreodata problemelor unei masini. In multe dintre acestea ma regasesc si eu. A propos, cumpara cineva un VW Golf?

5 comentarii »

  1. Ptr cei neinitiati si mai putin informati:

    VW GOLF V, este cel mai mare fiasco VW din serie, lucru demonstrat inca de la primele teste 😉 Inainte sa fi dat bani pe asa ceva, nu era rau sa mai intrebi si tu pe ici pe colo 😛

    Comentariu de ice4you — Duminică, 10 Iunie, 2007 @ 4:55 pm | Răspunde

  2. P.S. Si faza asta, cu ne facem blog si promitem ca nu mai scriem niciodata pe el, jur ca nu pot sa il inteleg, de parca va obligat cineva sa il faceti de prima oara …

    Comentariu de ice4you — Duminică, 10 Iunie, 2007 @ 4:55 pm | Răspunde

  3. @2:n-am promis niciodata nimic, m-am ferit de promisiuni ca dracu de tamaie. atata doar ca eu, daca aman foarte mult un lucru, e ca si cand l-as ingropa cu acte-n regula… pur si simplu nu-mi faceam iluzii ca voi mai avea chef vreodata sa scriu.

    Comentariu de agatie — Luni, 11 Iunie, 2007 @ 3:07 pm | Răspunde

  4. si ce masina recomanzi?

    Comentariu de exploziesolara — Luni, 11 Iunie, 2007 @ 10:09 pm | Răspunde

  5. Lasa mai Agatie, scrie tu acolo cand ai chef si pofta ca eu citesc 😀

    Noi sa fim sanatosi 😉

    Comentariu de ice4you — Vineri, 15 Iunie, 2007 @ 6:47 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

