Cristi AGATIE

Luni, 1 Octombrie, 2007

Stop torturarii animalelor!

Filed under: Save The World — agatie @ 11:18 am

Atins de leapsa lui Ice, ma alatur si eu celor care sustin campania impotriva torturarii animalelor. Sa ma ierte fratele Pig ca i-am manarit bannerul, dar mi s-a parut mai sugestiv decat flash-ul diafan de pe site-ul ProTV, care-i facut pentru copii tembeli si pe deasupra contine si un script pe care hostingul meu nu-l suporta.

Nu nominalizez pe nimeni sa duca mesajul mai departe, fiecare face cum il taie capul, dar pentru cei care vor, trebuie sa precizez ca sus-numitele bannere diafane cu priza la copiii tembeli (am mai zis asta?) pot fi obtinute de pe site-ul ProTV. Pentru cei cu subdomeniu la wordpress.com (ca subsemnatul), un widget text cu un cod html simplu rezolva problema.

2 comentarii »

  1. Multumesc nene Agatie, stiam eu ca ma pot baza pe tine 😉

    Acum ca astia de la ProTV sunt niste idioti si fac lucrul pe jumatate este partea a doua, dar important ramane mesajul ! 🙂

    Comentariu de ice4you — Luni, 1 Octombrie, 2007 @ 3:18 pm | Răspunde

  2. Unii oameni au rautatea asta declarata deja. Un individ, tocmai ce sustzine in ultimul meu post: „Din Bagdad, cu dragoste” ca ar omori un caine doar asa pentru palmares. Eu am incercat sa-i explica ca e „retardat” insa nu prea intelege asta.

    Comentariu de Sky-Hunter — Joi, 18 Octombrie, 2007 @ 3:09 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

