Cristi AGATIE

Joi, 22 Noiembrie, 2007

Ce e mic, (eventual) negru si bate la usa?

Filed under: Carnati pe varza — agatie @ 1:29 pm

Hahaha, te-am facut, nu e viitorul, dar esti pe-aproape. Mai exact, este viitorul meu notebook Eee PC de la ASUS. Iar tu ma poti ajuta sa-l iau (ei, daca nu ma poti ajuta tu, ma descurc eu, stai linistit, dar as aprecia gestul tau altruist). Cum? Votandu-mi sloganul aici. Poate nu e cel mai inspirat (la slogane n-am fost tare nici pe vremea alui Batran, iar acum ma pocneste o foame de nu te vad votand). Dar e-al meu si aceasta calitate cantareste mai mult decat orice defect pe care i l-ai gasi tu, cusurgiule!

                                                     eeepc.jpg

Deci, sa detaliem: cum m-ar ajuta Eee PC la crescutul blogurilor? Pai simplu: toata lumea va intra pe blogul meu sa ma injure de invidie cand il voi castiga. Asta e un lucru bun. Iar eu o sa ma distrez la plaja raspunzand ofticatilor, hahaha! Este ceea ce se cheama o win-win situation.

Si, ca sa indeplinesc conditiile, uite si sloganul:

Eee, PC nu jucarie!

Hai, sa am parte de el, manca-l-as!

6 comentarii »

  1. Sa avem parte de ele ! 😀

    Succes !

    Comentariu de ice4you — Marți, 27 Noiembrie, 2007 @ 8:24 am | Răspunde

  2. multumesc la fel, la mine pare improbabil sa se intample

    Comentariu de agatie — Marți, 27 Noiembrie, 2007 @ 10:16 am | Răspunde

  3. Same here 😀 dar na … speranta moare ultima 😀

    Comentariu de ice4you — Marți, 27 Noiembrie, 2007 @ 4:48 pm | Răspunde

  4. Deja mi-am cumparat un ASUS EEE

    Comentariu de Ecologie Umana — Vineri, 30 Noiembrie, 2007 @ 7:32 pm | Răspunde

  5. Felicitari.

    Comentariu de agatie — Duminică, 2 Decembrie, 2007 @ 2:31 pm | Răspunde

  6. Cred ca cea mai buna alegere pentru un netbook era Acer Aspire One A150 🙂

    Comentariu de HMM — Vineri, 2 Ianuarie, 2009 @ 1:33 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

