Cristi AGATIE

Luni, 10 Decembrie, 2007

Stimate domnule iLink

Filed under: Wonderful Romania — agatie @ 12:09 pm

On Tue Nov 13 15:38:27 2007, <cereri@ilink.ro> wrote:

Buna ziua,

Avem acoperire in zona dumneavoastra, si mai exact Strada Baba Novac nr. 17. Pentru a semna un contract, si a beneficia de serviciile iLink, trebuie sa mergeti cu buletinul la una din casieriile noastre din zona dumneavoastra de acoperire si sa semnati un contract, loc unde veti lasa datele de contact pentru a fi contactat in vederea instalarii.

Casierii: Str. Dristorului nr. 60.

Cu respect,
Hromei Stefan Cristian.
 

Stimate domnule Hromei Stefan Cristian,
 
Inainte de a pune oamenii pe drumuri, v-as recomanda sa cadeti de acord cu colegii dumneavoastra daca aveti sau nu acoperire in Baba Novac nr. 17. Asta deoarece doamna de la casierie sau ce-o fi din str. Dristorului 60 m-a anuntat ca deocamdata nu exista acoperire in zona mea, si ca sa revin la anul.
 
Acum eu as reveni la anul, dar nu cred ca va dati seama in ce mediu concurential va desfasurati activitatea. Ca sa va improspatez memoria (sau sa va luminez, in cazul in care ati scapat asta din vedere) pana la anul sunt si alte oferte pe piata, unele dintre ele mult mai tentante, care includ si telefonie. Nu mai tarziu de saptamana trecuta, RDS a tras fibra optica pe scara mea si agentul de vanzari s-a rugat de mine sa ma abonez. Este foarte placut cand se roaga cineva de tine si foarte neplacut cand te rogi tu de cineva, mai ales ca practic te rogi de el sa-i bagi bani in buzunar. Sper ca intelegeti punctul meu de vedere. S-a cam dus vremea aia cand ne rugam noi de voi, si a venit aia in care trebuie sa va rugati voi de noi. Asta e, asa e normal in lumea civilizata, va trebui sa va obisnuiti cu asta, fie ca va convine fie ca nu. Chiar actualul meu ISP trebuie sa se obisnuiasca cu ideea ca am de unde alege si ca nu e nimic personal, dar oferta lui nu mai tine pasul cu concurenta.
 
Ca sa-mi reiau ideea: daca mai aveti nevoie de un abonat in Baba Novac 17, ati face bine sa imi faceti o oferta chiar in cursul acestei saptamani, altfel ma vad nevoit sa cedez in fata presiunilor celor de la RDS, pentru ca, marturisesc, sunt un om slab, care nu rezista tentatiilor.
 
Va urez o saptamana cat mai placuta si astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra.

Cu aceleasi respect,
Cristian Agatie

19 comentarii »

  1. Pacat ca scrii rar bai Cristi. Se iroseste atata sarcasm molipsitor. O sa rad azi toata ziua cand o sa-mi aduc aminte de postul asta.

    Comentariu de Liviu Mihai — Luni, 10 Decembrie, 2007 @ 1:16 pm | Răspunde

  2. deh, dupa buget…

    Comentariu de agatie — Luni, 10 Decembrie, 2007 @ 1:21 pm | Răspunde

  3. Foarte tare! Pacat ca au asemenea angajati. Pacat pentru ca netul de la ilink merge chiar bine.

    Comentariu de catalin — Marți, 19 Februarie, 2008 @ 7:55 pm | Răspunde

  4. ooo, dar si RDS FiberLink merge foarte bine, nu am de ce ma plange. unde mai pui ca am la pachet telefonie fixa + mobila, gratuite.

    Comentariu de agatie — Marți, 19 Februarie, 2008 @ 10:16 pm | Răspunde

  5. Catalin are dreptate pacat de net cu asemenea angajati dar promit multe asa ca poate se vor pune pe picioare dupa ce termina de cumparat retele de cartier.

    Comentariu de Danut — Luni, 3 Martie, 2008 @ 10:20 pm | Răspunde

  6. Mie imi place ilink si sunt multumit de net. Nu am idee cum sunt angajatii ca nu am avut de a face cu ei pana acum…nu am avut probleme cu net-ul, nu am vorbit cu angajatii. Sper ca nici sa nu ii sun vreodata;)

    Comentariu de Lazaris — Joi, 13 Martie, 2008 @ 3:52 pm | Răspunde

  7. Mare lucru ca nu ai putut sa te abonezi la ei. Sa fi venit astia sa te lege la retea si atunci sa vezi ce nervi iti faceai. Caderi dese, viteze de dial-up, serviciu clienti de cacao!
    Reateaua mea a fost cumparata de astia de la iLink si n-am avut de ales… vorba aia… exista concurenta, deci am plecat de la ei!
    🙂

    Comentariu de Laurentiu — Vineri, 21 Martie, 2008 @ 4:01 pm | Răspunde

  8. Nu am cum sa cred ca o retea cumparata de ilink mergea bine si apoi nu mai mergea OK. Si reteaua la care eram eu au cumparat-o si dupa 1 saptamana nu am mai avut nici un fel de cadere. Logic: daca ilinkul cumpara in prostie, cumpara ca sa ofere servicii naspa si sa fuga clientii la RDS sau UPC? eu nu cred…

    Comentariu de Kinas — Luni, 7 Aprilie, 2008 @ 5:12 pm | Răspunde

  9. He he… au ajuns cei de la ilink si la mine in cartier si tocmai am incheiat contractul cu iei. Mi-au zis ca in curand or sa ofere si ei TV si telefonie. Mi s-au parut foarte ok baietii. Am auzit lucruri bune sper acum ca sunt clientul lor sa nu ma faca sa imi schimb impresia :D.

    Comentariu de MihaiC — Duminică, 13 Aprilie, 2008 @ 7:43 pm | Răspunde

  10. Am ilink din iarna. Ce m-a surprins pe mine(si ce ma bucura in acelasi timp) este ca atunci cand ploua afara sau e vant puternic am net. Si in plus de asta nu am mai schimbat nici o placa de retea sau sursa cum se intampla cand eram la reteaua care a fost cumparata de ilink!

    Comentariu de Madalina — Miercuri, 28 Mai, 2008 @ 3:04 pm | Răspunde

  11. este cat se poate de normal sa ai net cand ploua sau bate vantul. ar fi trebuit sa fii indignata anterior cand iti pica.

    Comentariu de agatie — Joi, 29 Mai, 2008 @ 9:40 pm | Răspunde

  12. Pai tocmai asta voiam sa subliniez. Aud multe pareri contra ilink…nu am cum sa cred ca sunt intemeiate!

    Comentariu de Madalina — Vineri, 20 Iunie, 2008 @ 2:00 pm | Răspunde

  13. parerile nu sunt importante. experientele oamenilor in schimb sunt. eu am povestit experienta mea. schimbul de mail-uri este real, copy/paste din clientul de mail. la mail nu am mai primit nici un raspuns, ever. de atunci sunt fericit abonat RDS cu cablu TV, telefonie fixa+mobila, internet prin fibra optica. pentru ca am renuntat la cablul TV al UPC, am beneficiat de o oferta foarte avantajoasa, respectiv am toate serviciile pentru un pret modic de 35 lei pe luna. Super-multumit.

    Comentariu de agatie — Vineri, 20 Iunie, 2008 @ 2:50 pm | Răspunde

  14. Ma pot abonda la RDS si de la tara ca eu am clicknet :(( ? Astept raspuns. Stau in cocorastii colt,PH,la 65 de km de bucuresti si la 20 de ploiesti! va rog ajutatima

    Comentariu de Va rog — Sâmbătă, 6 Septembrie, 2008 @ 2:57 pm | Răspunde

  15. merge f tare ilinkul, ma rog ..nu am avut cand au taiat astia fibra dar in rest sunt foarte multumit. Merge chiar bine netul, si-au mentinut si preturile fata de restul (am inteles ca toti si-au marit abonamentele). Clientul pus pe drumuri aiurea…naspa. Nici mie nu imi place sa bat drumuri aiurea. Cred ca d-nul Hromei Stefan Cristian ar trebui penalizat cumva. Insa faptul cu rugatul, d-nul Cristian sa fim seriosi. Mi-ar placea si mie sa vina ei sa le dau banii sa nu mai stau la cozi, sa vina sa ma roge sa ma conecteze dar totusi…este lumina afara asa ca „Buna dimineata!”
    La tara din cate stiu eu va puteti abona la Romtelecom. Am auzit ca ar merge destul de bine.

    Comentariu de panda — Miercuri, 28 Ianuarie, 2009 @ 4:59 pm | Răspunde

  16. eu sunt multumit de cei de la ilink dar as fi si mai multumit daca ar oferi si tv + telefonie :P. Incercati serverele de counter merg f ok.

    Comentariu de dragos — Marți, 3 Februarie, 2009 @ 4:14 pm | Răspunde

  17. Daca au ajuns sa detina monopolul normal ca ii doare in cot.

    Comentariu de Minea Adrian — Marți, 10 Februarie, 2009 @ 1:06 am | Răspunde

  18. Ce rau imi pare ca nu ma plictiseam asa grav atunci ca sa am timp sa iti si raspund la aceste basini ce ti-au intrat in cap.
    Erai al 1000000000lea client, chiar crezi ca ii pasa cuiva ca te abonezi tu sau nu ? Presupun ca ti-ai dat seama de interes dupa ce ai fost contactat in acea saptamana. Ok venea un papagal de la rds si se ruga de tine, du-te nene la el, ca nu se imbogatea iLink cu 30 de ron ai tai pe luna. La cum te plangi aici, probabil erai unul dintre clientii in care nu se merita investit oricum. La fiecare hectar de clienti sunt cativa pe care nu ai cum sa ii multumesti orice ai face, si de cele mai multe cum au fost si cazuri in alte retele se prefera intarzierea remedierii defectiunii cu gandul ca poate scapam de el. 🙂
    Acum pe mine oricum nu mai ma coafeaza ce o sa zici, sau ce aveai de zis, eu eram un simplu angajat acolo, nu mai am de mult treaba cu acest domeniu (ISP-uri in general), nu aveam actiuni si nu puneam interesele firmei inainte de ale mele, trebuie sa fii si putin cam slab in gandire sa gandesti asa dar ma rog. Asa de multe de spus, dar daca tu nu ti-ai dat seama atunci de asta, nu aveam ce sa fac sau sa schimb eu oricum, trebuie sa existe papagali peste tot care sa carcoteasca. Si inca ceva, eu eram un simplu operator de la suport cica tehnic, noi aveam doar un sistem unde puteam sa caut adrese, daca existau deja inregistrari pe acea strada insemna ca aveam acoperire, insa nu stiam exact daca un numar era in alta parte, precum stie un taximetrist, aici probabil era greseala mea, dar asta a fost modul impus de a se trata situatiile, nu aveam o persoana de contact pe care sa o sun si sa aflu daca ajung aia si pana la tine, mai ales ca majoritatea retelelor erau cumparate, si tinea ceva pana se afla ce, cum si unde este.
    Sper ca te-ai maturizat de atunci.

    Comentariu de whocares — Marți, 31 Iulie, 2012 @ 10:57 am | Răspunde

    • asta ca sa vedeti cum gandesc oamenii platiti din banii abonatilor. asta-i tara, astia-s oamenii, mai mult de unde sa ceri?

      Comentariu de agatie — Marți, 31 Iulie, 2012 @ 4:32 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

